Veselīgākam pavasarim!

Vairumam cilvēku pavasaris ir visgaidītākais gadalaiks. Tā brīnumjaukā sajūta, kad daba mostas un no aukstās zemes un koku sastingušajiem zariem beidzot spraucas zaļumi.  Arī cilvēks mostas un ļoti vēlas pavasarī sajust košumu un svaigumu – visapkārt sev un ikdienas ierastajā uzturā.

No pareiza uztura viedokļa nevienam ēdienam nebūtu jābūt smagam un gremošanas procesus apgrūtinošam, taču tā nu ir, ka ziemā vairāk prasās treknāku, sātīgāku un siltāku ēdienu, kamēr pavasarī tā vien gribas kaut ko atspirdzinošu un svaigu.

Pirmie zaļumi, kas ievērojami var bagātināt uzturu ar vitamīniem un zaļo pigmentu – karotīnu, ir diedzētās sēkliņas jeb mikrozaļumi. Tos var pievienot praktiski visiem ēdieniem – biezpienam, jogurtam, smūtijiem, bagātīgi pārkaisīt zupai vai dārzeņu salātiem. Tad seko kļavu un bērzu sulas, kas ir vērtīgs un iecienīts padzēriens. Šīs sulas var izmantot kā pamatu vērtīgiem augļu vai ogu kokteiļiem, pievienojot arī čia sēklas vai svaigi maltas linsēklas. Pavasarī, kad veikalos svaigu augļu un ogu piedāvājums ir samērā niecīgs, droši uzturā var lietot saldētos labumus – smiltsērkšķu sulu, saldētas avenes, mellenes, zemenes, kazenes, kā arī dzērvenes.

Pavasarī nav jābadojas! Labu pašsajūtu un veselību var nodrošināt ar regulārām, nelielām maltītēm, kuras, starp citu, var sastāvēt no svaigi gatavota smūtija un kāda liesa siera šķēles. Jāatceras, ka jebkurā gadalaikā organismam ir nepieciešas gan olbaltumvielas, gan arī tauki – bet to izvēle un kvalitāte paliek mūsu ziņā!

CHECK- UP

Piesakieties un uzziniet visu par savu patieso veselības stāvokli! Individuālas veselības pārbaužu programmas.

PIETEIKTIES KONSULTĀCIJAI

Piesakieties konsultācijai šeit! Mūsu darbinieki ar Jums sazināsies vistuvākajā laikā!