Kvalitāte
Kvalitāte un klientu apmierinātība ir CAPITAL CLINIC RIGA darba galvenā mēraukla, tādēļ, ievērojot savas darbības principus, sekojam līdzi vairākiem aspektiem, kas var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni:
-
Attīstība un inovācijas
Mēs nodrošinām nepārtrauktu attīstību, sekojot medicīnas zinātnes sasniegumiem, tehnoloģiskajam progresam un laikmeta tendencēm jaunu pakalpojumu jomā.
-
Klientu vēlmju un vajadzību izzināšana
Mēs nepārtraukti izzinām savu klientu vēlmes un vajadzības ar mērķi sniegt klientiem vispiemērotākos, efektīvākos un kvalitatīvākos veselības aprūpes pakalpojumus.
-
Personāls
Mūsu vērtība ir darbinieki, kas izceļas ar savu profesionalitāti, kompetenci un drosmi ieviest praksē jaunākos medicīnas zinātnes sasniegumus. Mēs regulāri informējam darbiniekus par klientu vajadzībām un vēlmēm, to izmaiņām atbilstoši laika prasībām.
-
Drošība un atbilstība
Mēs sistemātiski izvērtējam savu procesu, darbinieku, kā arī medicīnisko tehnoloģiju un iekārtu efektivitāti un atbilstību normatīvo aktu prasībām.
-
Informācijas pieejamība un drošība
Mēs nepārtraukti pilnveidojam klientu apkalpošanai un aprūpei nepieciešamās informācijas efektīvu apriti, ņemot vērā šīs informācijas konfidencialitāti un klientu datu drošību.
Klientu apmierinātība - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs!
-
CAPITAL CLINIC RIGA KLIENTU APMIERINĀTĪBAS ANKETA
Tikai dažas minūtes Jūsu veltītā laika ir liela vērtība mūsu darbam, un Jūsu viedoklis ir nozīmīga mūsu darba kvalitātes vadības sastāvdaļa. Lūdzu, aizpildiet anketu! Tā ir anonīma, un rezultāti tiks izmantoti tikai apkopotā veidā. Liels paldies jau iepriekš par Jūsu atsaucību!
-
CAPITAL CLINIC RIGA KLIENTU ATSAUKSMES
Ja vēlaties nodot mums un mūsu speciālistiem kādu ziņu, ja vēlaties mūs uzslavēt vai norādīt uz kādu nepilnību, rakstiet un pastāstiet par to.