Aicinām darbā klientu administratoru

16.08.2019
#

"Capital Clinic Riga" aicina darbā klientu administratoru pilnas slodzes darbam.

 

Darba pienākumi

  • Klientu pieņemšana un apkalpošana, ievērojot lietišķo saskarsmi, profesionālo ētiku
  • Elektronisko pieteikumu organizēšana
  • Ienākošo un izejošo zvanu organizēšana
  • Darbs ar ārstniecības iestāžu informācijas sistēmām
  • Darbs ar ārstniecības iestāžu informācijas sistēmām

Prasības kandidātiem

  • Valsts valodas zināšanas C līmeņa I pakāpē
  • Datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
  • Krievu un angļu valodas zināšanas ļoti labā sarunvalodas līmenī
  • Spēja strādāt komandā un pastāvīgi
  • Spēja organizēt komandas un sava darba izpildi
  • Spēja risināt konfliktsituācijas ar darba kolēģiem un klientiem
  • Māka racionāli organizēt sava darba izpildi
  • Izpratne par uz pacientu orientēta uzņēmuma pakalpojumu sniegšanu

Iemaņas, kas tiks uzskatītas par priekšrocību

  • Iepriekšēja pieredze pacientu un klientu reģistratora amatā

Mēs piedāvājam

  • Pilnas slodzes darbu
  • Iekšējo motivācijas programmu atbilstoši paveiktajam darbam
  • Interesantu un dinamisku darbu
  • Drošu, komfortablu un estētisku darba vidi
  • Atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
  • Izaugsmes iespējas
  • Atalgojums: ​stundas likme 4.50  līdz 5.30 eur (bruto)

Papildu informācija

  • Interesentus aicinām sūtīt pieteikumus, izmantojot iespēju "Pieteikties", līdz 2019. gada 6. septembrim.

 

Interesentus lūdzam iesūtīt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2019. gada 6. septembrim uz e-pastu: evija@capitalclinicriga.lv

CHECK- UP

Piesakieties un uzziniet visu par savu patieso veselības stāvokli! Individuālas veselības pārbaužu programmas.

PIETEIKTIES KONSULTĀCIJAI

Piesakieties konsultācijai šeit! Mūsu darbinieki ar Jums sazināsies vistuvākajā laikā!