Aicinām darbā klientu administratoru
24.08.2022
"Capital Clinic Riga" aicina darbā klientu un pacientu reģistratoru pilnas slodzes darbam.
Darba pienākumi
- Klientu pieņemšana un apkalpošana, ievērojot lietišķo saskarsmi, profesionālo ētiku
- Elektronisko pieteikumu organizēšana
- Ienākošo un izejošo zvanu organizēšana
- Darbs ar kasi
- Darbs ar ārstniecības iestāžu informācijas sistēmām
Prasības kandidātiem
- Valsts valodas zināšanas C līmeņa I pakāpē
- Datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
- Krievu un angļu valodas zināšanas ļoti labā sarunvalodas līmenī
- Spēja strādāt komandā un pastāvīgi
- Spēja organizēt komandas un sava darba izpildi
- Spēja risināt konfliktsituācijas ar darba kolēģiem un klientiem
- Māka racionāli organizēt sava darba izpildi
- Izpratne par uz pacientu orientēta uzņēmuma pakalpojumu sniegšanu
Iemaņas, kas tiks uzskatītas par priekšrocību
- Iepriekšēja pieredze pacientu un klientu reģistratora amatā
Mēs piedāvājam
- Pilnas slodzes darbu
- Iekšējo motivācijas programmu atbilstoši paveiktajam darbam
- Interesantu un dinamisku darbu
- Drošu, komfortablu un estētisku darba vidi
- Atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- Izaugsmes iespējas
- Atalgojums pārbaudes laikā 6.00 eur/h, pēc pārbaudes laika 7.00 eur/h.
Papildu informācija
- Interesentus lūdzam iesūtīt CV un pieteikuma vēstuli līdz 2022. gada 9. septembrim uz e-pastu: maija@capitalclinicriga.lv